Vo svete online marketingu je známych niekoľko takzvaných „poddruhov“ ako napr. e-mail marketing, seo, sem, ppc a mnoho ďalších, jedným z nich je aj content. Tvorcu obsahového marketingu môže nazvať aj contentor. Čo treba na takúto prácu ? Začínajúcemu contentorovi sa to môže zdať ako hard core, no vôbec tomu tak nemusí byť.
Keďže online svet je veľmi aktuálny a dopyt po chytrých marketéroch bude stále, obzvlášť, keď si predstavíme, že tá staršia časť obyvateľstva sa bude presúvať viac a viac na internet, dopyt bude zákonitý. Jednoducho povedané, online marketéri by sa určite nemali mať „zle“ . Preto ak chcete začať s touto brandžou, čítaj tento článoček.
Ako by mal vyzerať taký contetor a čo sa od neho bude vyžadovať…..
1. Prvá vec je jasná: v online marketingu musí byť všetko tip top. Viete si predstaviť, že by niekto chcel písať články, resp. tvoriť obsah s výraznými hrúbkami ? Asi… teda určite nie. Contetor musí byť v gramatike viac ako priemerný. To je prvý a zároveň podmienený základ .
2. Vedieť písať: pre niekoho sa to zdá jednoduché a pre niekoho náročné, ako prvé je treba skúsiť, čo to dá, resp. ako mi to pôjde. Stále platí, že cvik robí učňa majstrom. Takže je nevyhnutné písať a ešte čo ? Písať! Je jasné, že každý jeden človek má iné schopnosti a niekomu to pôjde jednoduchšie a niekomu, žiaľ ťažšie.
3. Priemerný contentor musí vedieť taktiež rozoznávať štýly písania. Je ich niekoľko, ako prvé je podstatné rozoznať pre koho daný článok, text alebo status píšem. Je relevantný faktor, či je mojím cieľom skupina 15 ročných študentov (ktorým budem minimálne tykať ) alebo skupina vysoko postavených podnikateľov. Takto sa dá rozoznávať niekoľko štýlov, základom je jednoduchá analýza potencionálnych čitateľov.
Ak ťa zaujal tento článok, tak potom sa vzdelávaj, píš a contentuj